mandag 23. juli 2012

There`s no place like home.

Jeg har ikke noe spennende å skrive dessverre. Jeg bare startet det her for å se om jeg kunne presse ut noe halv fornuftig før jeg gikk og la meg i sengen for å lese tegneserier. Bloggen heter Red Ruby slippers fordi jeg eier et par av dem selv. Jeg liker trollmannen fra Oz og syns hele ideen om at de røde rubin skoene kan ta deg hjem ved å klikke med hælene er fantastisk. Mine røde rubin sko har dessverre ikke den expansion pakken lagt inn. De ser bare utrolig søte ut på meg. Det skal da sies at når jeg er full nok så har jeg til tross for alt en liten overbevisning om at de kanskje kan ta meg hjem hvis jeg prøver hardt nok. Det ender som regel med meg ute på gata etter at baren er stengt og ser ut som en megafull idiot. Heldigvis er jeg ikke ute så ofte.

-lululu

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar